avatar Ten blog rowerowy prowadzi PiotrHabaj z miasteczka GDYNIA. Mam przejechane 7858.00 kilometrów w tym 4578.72 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.96 km/h i się wcale nie chwalę.
Suma podjazdów to 20914 metrów.

Wykres roczny blog rowerowy PiotrHabaj.bikestats.pl
  • Sprzęt B1 DRONE

Trening MTB

Piątek, 30 marca 2012 · dodano: 30.03.2012 | Komentarze 3

dziś postanowiliśmy spokojnie pojeździć sobie po lesie, uczestnicy to: Ja, Krzysztof Jankowiak i Łukasz Superson. Z Łukaszem wyruszyliśmy razem a Krzychu czekał na nas na Łysej Górze w Sopocie. Plan był taki żeby objechać lajtowo trasę tegorocznego "Bike Toure" w Matemblewie, zaczęliśmy spokojnie Reja jak nie wpadłem na pomysł żeby pojechać niebieskim szlakiem, nikt się sprzeciwił więc ruszyliśmy, trzy albo i cztery podjazdy trochę nas wykończyły, ale szczerze przyznam się ze nigdy wszystkich na raz nie podjechałem. Pętle Matemblewską zrobiliśmy sobie spokojnym lajtowym tempem po czym skoczyliśmy do sklepu, następnie kawałek części Gdańskiej Skandi, szczególnie z tym podjazdem i zjazdem na żółtym szlaku, to był dobry trening, później spokojnie pojechaliśmy łatwymi szlaki leśnymi do domu i rozstaliśmy się z Krzychem, warunki były ciężkie, ostry wiatr dawał o sobie znać a miejscami było masakryczne, strasznie utrudniał jazdę, a przez katar traciło się dużo energii.
Trzeba częściej robić takie wypady.