avatar Ten blog rowerowy prowadzi PiotrHabaj z miasteczka GDYNIA. Mam przejechane 7858.00 kilometrów w tym 4578.72 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.96 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy PiotrHabaj.bikestats.pl
  • Sprzęt Accent

Wycieczka Rowerowa Gdynia-Piaski

Sobota, 22 sierpnia 2020 · dodano: 23.08.2020 | Komentarze 0

W minioną Sobotę dołączyłem do wycieczki "Grażka i Janusze na Rowerach".
Niestety organizatorka nam sie wykruszyła w Sobieszewie, tego dnia miała pecha, złapana guma w Brzeźnie oraz wywrotka w Sobieszewie co skutkowało pękniętym szkiełkiem w Garminie.
Ekipy sie nieco podzieliły, część wypłyneła wcześniejszym promem a część postanowiła uzupełnić płyny w pobliskim sklepie spożywczym, nie wiedzieliśmy gdzie będzie następny punkt a w taką pogode "30" stopni lepiej mieć zapas płynów.
W Piaskach byłem tylko raz, trasy nie znaliśmy, jechaliśmy na pałę polegając na Gamrinie, wprowadziłem kurs na Krynice Morską gdzie mieliśmy spotkać sie z drugą ekipą lecz problem z zasięgiem i nie mogliśmy sie zbytnio dogadać, w końcu postanowiliśmy wspólnie pojechać drogą rowerową R10 i złapać sie przy Granicy już w Piaskach.
Długo nie musieliśmy czekać i sie złapaliśmy dosć przypadkiem :) postanowiliśmy posiedzieć troche na Plaży.
W drodze powrotnej już jechaliśmy swoim tempem lecz spotkaliśmy sie ponownie w Restauracji Nadmorskiej w Krynicy Morskiej, trzeba było coś zjeść ;-)
Następnie pożegnaliśmy sie i pojechaliśmy w stronę Trójmiasta, Garmin prowadził nas fajną trasą, lecz w Krynicy Morskiej trochę sie pogubiliśmy i pożegnaliśmy, moja ekipa z którą sie tak dzielnie trzymałem okazało sie że pojechali na prom do Sobieszewa, ja chciałem tego uniknąc i pojechałem na około by jeszcze troche skorzystać z pogody i pokręcić, Garmin poprowadził przepięknymi drogami przez łaki i pola, sam bym sie zgubił. plusik dla Garmina, trasa przesz Stutthof, Kiezmark, Cedy Wielkie i Małe.
Intensywność wycieczki była dość żwawa, trochę dała w kość, trasa wyśmienita jeśli ktoś chce robić długie wyjazdy rowerowe.