avatar Ten blog rowerowy prowadzi PiotrHabaj z miasteczka GDYNIA. Mam przejechane 7858.00 kilometrów w tym 4578.72 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.96 km/h i się wcale nie chwalę.
Suma podjazdów to 20914 metrów.

Wykres roczny blog rowerowy PiotrHabaj.bikestats.pl
  • Sprzęt B1 DRONE

Maraton MTB King Oscar Gniewino 2012

Niedziela, 12 sierpnia 2012 · dodano: 19.08.2012 | Komentarze 1

Dziś 12.08.21012 odbył się długo oczekiwany „Maraton MTB King Oscar Gniewino” którym organizatorem byli Przemysław Ebertowski oraz Rafał Czepułkowski który również miał swój wkład w tej pięknej imprezie.
Do wyboru były dwa dystanse Mega – 40 km jedna pętla oraz Giga dwie pętle które liczyły sobie aż 80 km.
Ja osobiście nie czułem się na siłach żeby jechać na Giga więc wybrałem najbardziej lajtową trasę Mega.
Start oraz biuro zawodów było umieszczone zaraz w okolicach stadionu Gniewino tam gdzie na Euro trenowała Hiszpańska reprezentacja w piłce nożnej.
Początek trasy, w pierwszej kolejności runda rozjazdowa wokół stadionu następnie start.
Początek trasy nie zapowiadała się ciężka, trasa momentami bardzo szybka co mnie zaskoczyło, zjazd i prosta gnało się ile fabryka dała, lecz do czasu.
Podjazd pod zbiornik dał ostro w kość, półtora kilometra podjazdu, tam bardzo dużo czasu zyskałem. Lecz straciłem trochę czasu na podjeździe asfaltowym o takim samym nachyleniu 10% jadąc ścieżką rowerową.
Gdzieś w połowie trasy mniej więcej był błotnisty odcinek gdy wyprzedziło mnie dwóch zawodników i zaliczyło niezła glebę zwolniłem wypinając się z SPD i spokojnie próbowałem przejść, lecz w pewnym momencie musiałem stanąć ponieważ koło tylnie przestało się kręcić, okazało się że przy ramie gdzie jest możliwość zamontowania hamulca zwanych „V” nazbierała się wielka kula błota i musiałem ręcznie ściągać, opony stały się tak ciężkie a ich szerokość oceniam na 2,5 gdy wjechaliśmy na pole błoto spod kół zaczęło się obijać po twarzy, jechałem razem z kumplem Olkiem z Żukowa, ale końcówkę odpuścił, ja przyspieszyłem i miałem dość niezły wynik.