avatar Ten blog rowerowy prowadzi PiotrHabaj z miasteczka GDYNIA. Mam przejechane 7858.00 kilometrów w tym 4578.72 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.96 km/h i się wcale nie chwalę.
Suma podjazdów to 20914 metrów.

Wykres roczny blog rowerowy PiotrHabaj.bikestats.pl
  • Kalorie 1999kcal
  • Sprzęt B1 DRONE

Trening MTB na Szosie

Wtorek, 3 kwietnia 2012 · dodano: 03.04.2012 | Komentarze 6

Dziś postanowiłem poszukać kiedyś dość często uczęszczaną drogą do Rumi/Dębogórze.
Jest to droga wewnętrzna o znikomym ruchu, bardzo dobra na treningi i co najważniejsze bardzo blisko mojego miejsca zamieszkania ponieważ początek zaczyna się w okolicach Gdyni Chyloni, przejeżdża się przez szlaban na ul Pucką, wjazd jest po lewej stronie po przejechaniu wszystkich szlabanów.
Ostatnio udręka znowu wiatr, wiec ciężkie warunki do trenowania, ale nie postanowiłem się poddawać, raz pojechałem sprawdzić co jest wyżej.
Wylądowałem w Kosakowie, małe natężenie ruchu więc mogłem sobie pozwolić, jedynym problemem było pokonać dość spore nachylenie asfaltowe więc musiałem zrzucić pół-blat żeby niepotrzebnie się nie męczyć, to nie był trening interwałowy. Po jakimś czasie dojechałem do końca przewyższenia ale nie chciałem za daleko się oddalać, widzę kolarza szosowego jadący w przeciwnym kierunku co ja. Po chwili namysły postanowiłem zawrócić i dogonić go, lecz już go było nie widać. Jadąc 35-38 km/h po jakimś czasie zacząłem się zbliżać do nie go w końcu go wyprzedziłem. Tam gdzie podjeżdżałem teraz czekał mnie super zjazd, pędziłem z prędkością ok. 60 km/h lecz zakręty uniemożliwiały mi na więcej.
Trzy rundki płaskiego asfaltu jadąc pod wiatr, przejeżdżając koło jednostki wojskowej, bardzo fajna trasa do trenowania, będę tam częściej jeździć.

Tak się zaczyna droga

Początek płyty betonowe później jest już ładnie

No i gładko

PiotrHabaj
| 13:25 środa, 4 kwietnia 2012 | linkuj exocet ja o tym mówiłem, jedzie się w lewo do góry jeszcze :-)
exocet
| 13:14 środa, 4 kwietnia 2012 | linkuj da sie Piotr ( Puchaty), jest w okolicy Dębogórza takie kółko, tylko odrobike dalej, widze że to nie tylko moja ulubiona traska na wytrzymałość tlenową .. ;)
flash
| 16:18 wtorek, 3 kwietnia 2012 | linkuj O, byłem dziś w Rumii, a więc niedaleko :)
| 15:52 wtorek, 3 kwietnia 2012 | linkuj O, byłem dziś w Rumii, a więc niedaleko :)
PiotrHabaj
| 15:51 wtorek, 3 kwietnia 2012 | linkuj myślę ze coś koło tego by wyszło, jak na Kosakowo by się jechało to nawet więcej bo tam nie ma świateł, ja raz pojechałem w stronę Kosakowa później zawracałem tuż przy jednostce Wojskowej.
Mały ruch to można spokojnie śmignąć
puchaty
| 15:47 wtorek, 3 kwietnia 2012 | linkuj Fajna trasa. Da się tam zrobić 20 min ciągłego napierania bez przeszkadzajek typu krzyżówki, światła itp?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa atorz