avatar Ten blog rowerowy prowadzi PiotrHabaj z miasteczka GDYNIA. Mam przejechane 7858.00 kilometrów w tym 4578.72 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.96 km/h i się wcale nie chwalę.
Suma podjazdów to 20914 metrów.

Wykres roczny blog rowerowy PiotrHabaj.bikestats.pl
  • Sprzęt B1 DRONE

Maraton LUIZA MTB 2013 - I edycja

Niedziela, 25 sierpnia 2013 · dodano: 30.09.2013 | Komentarze 0

Dzisiaj odbyła się pierwsza Edycja Maratonu Luiza Człóchów.
Były do wyboru dwa dystanse: mega: 40 km oraz giga: 68 km
Myśmy z ekipą Xtrainera pojechali na mega.
Zawody wyglądały jakby miało się odbyć XC, na polu biuro zawodów.
Znaleźli się mocni zawodnicy z Maszty Bytów, Cyklo Team, ASE Team oraz Baszty Bytów.
Zmieniłem dyscyplinę i nie liczyłem na dobry wynik.
Nastąpił ostry start, ja ustawiłem się na końcu stawki, pojechałem do przodu ile tylko miałem sił wyprzedzając przy tym dość dobrych zawodników, nadrobiłem wystarczająco by zachaczyć się na drugi peleton, trzymaliśmy się razem, po jakimś czasie ktoś z zawodników Człuchowa krzyknął ze źle jedziemy, zdysorientowani stanęliśmy i zjechaliśmy na prawą strone skrzyżowania, po czym nikt nie wiedział o co chodzi, dowiedzieliśmy się ze ktoś zrobił głupi kawał i przewiesił taśmę, pierwszy peleton nie miał tyle szczęścia i wylądowoli po kilku przejechanych kilometrach gdzieś na polu.
Trasa bardzo fajnie poprowadzona, Człuchów niby płaski a jednak trochę elementów technicznych znaleźli, był ostry zjazd, trochę, niewiele ale zawsze coś fragment techniczny znany z zawodów XC, trasa bardzo szybka szczególnie dojazd do mety betonowymi płytami, poniżej 30 km/h nie schodziło się.
Najcięższa droga była przy jeziorze wg mnie, tam zapadało się koło, miękkie podłoże,
Wziąłem na trase jeden bidon 500 mln to okazało się za mało, w krótkim czasie opróżniłem go, dogonił mnie Robert z ASE i uratował mi życie, miałem kryzys, pojechaliśmy po małych zmianach do rozwidlenia trasy Mega/Giga dzięki niemu znalazłem się na pudle.
Gdy zbliżałem się do mety ok. 10 km przed końcem, krzyknęli mi że jestem 6-ty co mnie bardzo zaskoczyło, od tej pory jechałem jeszcze szybciej ile jeszcze miałem sił, w głowie miałem to ze mogę mieć pudło jeśli uda mi się dojechać z takim wynikiem, co jakiś czas oglądałem się w tył czy nikt mnie nie goni, ale nikogo nie było, mogłem spokojnie jechać utrzymując tempo 30 km/h
Gdy dojechałem do mety czekało n nas picie i Makaron który był bardzo dobrze przyrządzony, oraz różne słodkości np. wafelki.
Cieszę się ze wziąłem udział, było to moje pierwsze pudło rowerowe