avatar Ten blog rowerowy prowadzi PiotrHabaj z miasteczka GDYNIA. Mam przejechane 7858.00 kilometrów w tym 4578.72 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.96 km/h i się wcale nie chwalę.
Suma podjazdów to 20914 metrów.

Wykres roczny blog rowerowy PiotrHabaj.bikestats.pl
  • VAVG 4:28min/km
  • Aktywność Bieganie

Wdzydzka 15-tka

Sobota, 10 sierpnia 2013 · dodano: 22.08.2013 | Komentarze 0

W Dniu dzisiejszym odbyła się kolejna Edycja z cyklu Kaszuby Biegają, tym razem w przepięknej miejscowości Wdzydze Kliszewskie koło słynnego Hotelu Niedźwiadek, było to bieg na 15 km głównie po leśnych drogach. Dzień wcześniej strasznie padało rano również, pogoda nie nastawiała optymizmem lecz po południ to się zmieniło, było bardzo ciepło.
Na miejscu jak to na zawodach bywa spotkałem sporo znajomych.
Na starcie zameldowało się ok. 230 uczestników
Ustawiliśmy się z ekipą Biegamyrazem bliżej początku, od razu narzucone zostało ostre tempo. Początek to ciągnący się asfalt aż do pierwszego zakrętu gdzie wbiegaliśmy do lasu aż do samej mety, tylko ty i las oraz twoja psychika.
Utrudnieniem było miejscami spora ilość piasków, trasa na ogół płaska, pod koniec zaczęły się góreczki, podbiegi, jeden był techniczny z korzeniami słynny z wyścigów rowerowych typu XC. Ja ten bieg chciałem potraktować jako sparing przed Maratonem Solidarności, niestety narzuciłem zbyt mocne tempo na początku później musiałem nieco zwolnić.
Czas miałem trochę lepszy niż w Luzinie także nie jestem zbytnio rozczarowany, lecz mogło by być lepiej, będzie trzeba nadrobić.